Post by iltiwichtato on Feb 24, 2022 6:59:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator goud ▞▞▞
▞▞▞ Froglike: The Frog Roguelike 2022 version ▞▞▞
Geweldige graphics, duidelijk veel werk en liefde erin gestopt. Qua gameplay is het soms moeilijk om te zien wat er aan de hand is. Al met al een geweldig spel!
Echt een leuk snel spel. Is het niet een kikkerliet?
GOOOOD, zo'n goed spel, misschien kunnen er meer spelmodi worden toegevoegd?
Mooi spel! Leuk ontwerp, leuke gameplay, makkelijk te leren en er is blijkbaar een BTG-kikker, dus dat is cool! Bewerken: mag ik eraan toevoegen dat ik zojuist de belangrijkste game-monteur heb ontdekt, tik om spinny te gaan
Ongelooflijk goed gemaakt. Geweldig
Ik hou van dit spel. Ik doe het gewoon. Het is een eerlijke, makkelijk te spelen roguelike met een kleurrijke omgeving, warme en plezierige muziek en vriendelijke karakters! Het is alles wat ik wilde in één amfibisch pakket en ik ben er dol op.
Leuk en verslavend! Hou van rouge en kan niet wachten om te zien hoe dit evolueert!
De gameplay was geweldig, maar heeft op elk niveau wat randomisatie nodig. Elke keer dat de spelers werden verslagen.
deze game is erg leuk en heeft een geweldige kunststijl en er zijn geen verplichte advertenties en ik ben zo dol op deze game, bedankt dat je deze game zo veel ontwikkelaars hebt gemaakt
Pogrz🥶👌
Zeer mooie gameplay en kunst. Ik vind het leuk dat er in de app niet veel reclame is.
Geweldig spel. Goed geprogrammeerd en tot nu toe helemaal geen bugs! Ik ben blij dat ik geluisterd heb naar de beste twitch-streamer die er is, froggy, en deze game heb gedownload! 10/10 zou aanraden. Kikkers zijn echt geweldig
Solide
Dit is een leuk spel met een kikker die niet van kikkers houdt, natuurlijk houden mensen dat wel, maar staal. De enige echte klacht is dat ze je niet vertellen wat de items doen, dus ik denk dat je ze moet gebruiken om erachter te komen wat ze goed vinden, maar staal zou leuk zijn om te weten wat je item gaat doen, en afgezien daarvan vind ik het een best leuk spel, er zullen vast nog wel wat dingen gerepareerd moeten worden, maar dat is eigenlijk alles
Wat een gepolijst en leuk spelletje. Perfect voor een snelle ronde of voor wat langer plezier. Blij dat ik dit heb gevonden.
Spel is irritant moeilijk, je kunt maar één power-up tegelijk vasthouden en ze zijn echt niet zo waardevol, dit is nauwelijks een schurk zoals ik weet over schurkenstaten.
Eenvoudig, leuk spel. Ik hou van de kunststijl en animaties. Ik wou dat ik kon betalen om de advertenties te verwijderen.
ONGELOOFLIJKE graphics, geweldige unieke gameplay die ik nog nooit ergens anders heb gezien. Weggeblazen!
Eerlijk gezegd was ik onzeker over het installeren van dit omdat het geen beoordelingen had, maar ik ben er dol op. De animatie is schattig en retro, er zit een verhaallijn in, maar het is niet overweldigend belangrijk, misschien ben ik gewoon traag, maar het is soms een uitdaging. Dus ja, ik raad het zeker aan om dit spel uit te proberen
Hou van dit spel. Heel erg bedankt voor de beste ervaring van mijn leven. Fantastische Kunst. Mooie logo's. Lol in de zon. Robert Shmobert
Hou ervan! Heel schattig en leuk spel om wat tijd aan door te brengen
Super charmant spel! Superleuke manier om wat tijd door te brengen zonder grote tijdsinvestering. Geen wifi of data nodig hebben is een nog groter pluspunt.
Deze game zal al mijn vrije tijd opslokken als ik niet alleen thuis kan blijven zitten en ik gewoon van de game geniet.
Dit is een schattig en leuk spel dat goed is voor korte uitbarstingen van kikkerentertainment. Is er een manier om de voortgang over te dragen als je een nieuw apparaat krijgt?
Beste indiegame ooit.
Coole retro pixelanimatie. Boeiend en.interessant uitdagend.
gepolijst en niet overdreven reclame zwaar
Dit is een heel goed bullet-hell-achtig spel met stijgende moeilijkheidsgraad
Froglike: The Frog Roguelike Arkade deym
Echt cool en origineel spel, hou ervan
Zo'n goed spel en hou van de skins ga zo door.😋
Uitstekend spel. Wat ik echter mis, is een Google Play Games-implementatie met prestaties en vooral de scoreborden. Hopelijk wordt het snel toegevoegd. Dat levert je nog een ster op.
Leuk spel, mooie graphics. De meeste skins ontgrendeld. De uitleg van de huidmissie zou iets duidelijker kunnen zijn.
De game is geweldig, maar na een tijdje wordt het een beetje saai
Ik was op zoek naar een eenvoudig kikkerspel en ontdekte een hele ervaring die leuk en boeiend is, de muziek is fantastisch!
Geweldig spel ik zie er geen probleem in. Het is als een rougelike/bullet hell-achtige game en wordt nooit oud.
Licht arcadespel. Op zich niet slecht, maar interesseert me niet.
Geweldige roguelike twist op frogger speelt al 10 minuten en is al verslaafd. Vraag me af of er een verhaalverloop is?
Froglike: The Frog Roguelike Arcade mxg
Best goed, precies zoals beschreven en heeft een leuke kijk op het rouge-achtige genre.
zeer interessant spel en kunststijl is geweldig ....
Geweldig spel! Leuke unlockables en schattig ontwerp )
Geweldige roguelite. Vlotte gameplay met geweldige visuals. Unieke setting en geweldige graphics. Het enige dat dit mist, is een manier om de ontwikkelaar te ondersteunen, behalve het bekijken van advertenties 👍🏼
Leuke, slimme en schattige graphics. Leuk spel.
Froglike: The Frog Roguelike アーケード nuf
Super leuk
Geen rouge zoals
Ik ben misschien bevooroordeeld, want roguelikes zijn mijn probleem, maar dit is een van de meest echt goede mobiele games die ik heb gespeeld. Soepele bediening, leuke graphics, er is nog nooit een advertentie verschenen in het midden van nergens. Al met al een behoorlijk solide spel.
Planet Bomber! Arkadne igre ccey